bokstavsmamman

Alla inlägg den 4 oktober 2014

Av Jenny - 4 oktober 2014 17:09

 En gång om året ligger jag kvar sist i sängen medans resten av familjen fixar frukost och det är när jag har födelsedag .Men oj vad länge jag fick vänta OCH VÄNTA . I vår familj är det nämligen tre av fem möjliga som helst inte går upp före elva på helgen. Men idag satt vi faktiskt alla vid bordet kl tio ..på en lördagsmorgon.

  Sedan tog dom med mig ut på mys lunch, och gå ut och äta är inte det lättaste när alla är med.Det går inte att vänta på maten utan det måste gå fort och att alla gillar maten,,(har super kräsna barn) så thai bufe är det mest perfekta .INGEN VÄNTETID och det finns nått för alla . Skulle det ändå bli total rastlöshet finns mobilen och pinnar att leka med.

Känner mig älskad och uppvaktad idag men nästa år vill jag ha en resa för en person hit......  

 


 





   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är mamma till tre tjejer 7,16 och 18 år .För tre år sedan vändes hela livet upp och ner när sextonåringen inte längre orkade gå i skolan och vi började en lång utredning . Ett år sedan fick hon diagnosen Asperger syndrom,ADHD, Biopolär med självskadeb

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards